از شهرستان آمل، نفرات برتر رشته ترتیل سی‌وهشتمین دوره مسابقات استانی قرآن کریم اوقاف مازندران معرفی شدند.نفرات برتر رشته ترتیل در حالی معرفی شدند که 57 شرکت‌کننده در رشته قرائت از ساعاتی گذشته با یکدیگر به رقابت پرداختند و نمرات نزدیک موجب به فینال کشیدن این مسابقه شد.

معاون فرهنگی و اجتماعی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه استان مازندران در آمل با بیان اینکه مجتبی علی‌آبادیان از شهرستان بابل رتبه نخست رشته ترتیل را کسب کرد، افزود: سعید دهنوی از شهرستان قائمشهر رتبه دوم و مهدی تاجور از شهرستان ساری رتبه سوم این دوره از مسابقات در رشته ترتیل را کسب کردند.

حجت‌الاسلام مسعود قربانی با بیان اینکه رقابت شرکت‌کنندگان در رشته قرائت از حساسیت بالایی برخوردار بوده، ادامه داد: رقابت نزدیک و سطح بالای مسابقات موجب شد تا این رشته قرآنی به فینال کشیده شود.

وی با بیان اینکه 11 نفر به مرحله فینال رشته قرائت راه‌یافتند، ادامه داد: نقی عالشاه از ساری، صادق سیاری از بابلسر و علی کبیری از شهرستان بابل سه نفر نخست راه یافته به فینال هستند.

معاون فرهنگی و اجتماعی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه استان مازندران گفت: سیداحمد مقیمی از بابل، علی محمدپور از ساری، محمدجواد گلدوست از نکا، مصطفی قاسمی از جویبار، جعفر ملک‌پور از نور، محمدمهدی شمس از چالوس، سیدمصطفی حسینی از بابل و مجید آهنگری از شهرستان ساری به ترتیب نفرات راه‌یافته به فینال رشته قرائت مسابقات استانی قرآن کریم مازندران هستند.