حجت الاسلام و المسلمین سید مصطفی حسینی، رئیس مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف با اشاره به برگزاری مرحله نیمه نهایی مسابقات سراسری تواشیح و ابتهال اظهار داشت: با برگزاری این مرحله، مبتهلان گروه‌های تواشیح راه یافته به مرحله کشوری مسابقات سراسری تواشیح و ابتهال معرفی شدند.

وی اضافه کرد : مرحله نهایی برادران در روز‌های ۱۳ و ۱۴ اسفند‌ماه در تهران و فینال خواهران ۲۱ اسفند‌ماه به میزبانی شهر مقدس قم برگزار می‌شود.

حسینی با اشاره به اسامی گروه‌های راه‌یافته به مرحله نهایی افزود : گروه‌های برگزیده تواشیح آقایان عبارتند از؛ طاها از مازندران، نور اهل‌بیت(ع) از لرستان، رضوان از قم، بینات از یزد، فاطر از مازندران، ولیعصر(عج) از قم، اعراف از مازندران، نجم الثاقب از تهران، بقیه‌الله(عج) از قم، مختار از خوزستان و یاسین از مازندران است.

وی اضافه کرد : در رشته ابتهال در بخش برادران نیز جواد رفعتی از قزوین، حمزه یزدان‌فر از خراسان رضوی، مهدی شایق از یزد، مصطفی قاسمی از مازندران، مهدی پاپی از لرستان، علی خشنود از تهران، جواد هاشم‌زاده از فارس، رضا بردبار از فارس، مهدی فروغی از قم، حسن مختاری از یزد، سجاد علیپور از آذربایجان غربی، یاسر نوری از مازندران، حسین دستجردی از یزد، میثم نجمی از تهران و سیدسجاد اشرفی از مازندران به مرحله نهایی راه یافتند.

رئیس مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه با اشاره به گروه‌های فینالیست‌ تواشیح بانوان افزود : گروه های صهبای تهران، تسنیم قم، مشکاة فارس، ثامن الائمه اصفهان، طه خراسان رضوی، نورالمهدی یزد، انسیه العذری اصفهان و آل‌یاسین خراسان رضوی در رشته تواشیح بانوان به مرحله نهایی راه یافتند.

لینک منبع در مهر