حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمصطفی حسینی، رئیس مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه با بیان اینکه رقابت‌های نهایی بیستمین دوره مسابقات مدیحه‌سرایی و همخوانی قرآن کریم در دو بخش بانوان و آقایان اسفند ۹۴ برگزار شد، گفت: مراسم اختتامیه این دوره از مسابقات و تجلیل از برگزیدگان، چهارشنبه، ۱۵ اردیبهشت‌ماه برگزار می‌شود. 
وی افزود: با توجه به اینکه در آستانه برگزاری سی و سومین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن هستیم و این مسابقات در مصلای امام خمینی(ره) برگزار خواهد شد، مراسم اختتامیه مسابقات تواشیح نیز برای هرچه باشکوه‌تر برگزار شدن در محل مصلی برگزار خواهد شد. 
حسینی با بیان اینکه اجرای گروه‌های تواشیح در مرحله فینال بیستمین دوره مسابقات از شبکه قرآن سیما به طور کامل پخش می‌شود، عنوان کرد: طبق گفت‌وگوهای اولیه امیدوار بودیم پخش اجرای گروه‌های تواشیح از نیمه فروردین در شبکه قرآن سیما آغاز شود، اما طی جلساتی که با مدیران این شبکه تلویزیونی داشتیم، معتقد بودند برای اینکه کارها با کیفیت بهتری پخش شود نیازمند زمان بیشتری برای آماده‌سازی هستند. 
وی ادامه داد: در نهایت به این نتیجه رسیدیم که اجرای گروه‌های تواشیح برگزیده همزمان با ماه مبارک رمضان از شبکه قرآن سیما پخش شود. 
رئیس مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف اضافه کرد: طی تماس‌ها و پیگیری‌هایی که با مدیران شبکه قرآن سیما داشتیم، دوستان اعلام کردند که کار تدوین و آماده‌سازی اجراها در این شبکه تلویزیونی آغاز شده و در حال انجام است تا بتوانیم در ماه رمضان شاهد پخش این برنامه‌ها باشیم.