اسامی ۳۱۵ دانشجو برای حضور در مرحله کشوری از سوی مسئولان برگزاری این مسابقات اعلام شد.

به نقل از خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، مسئولان برگزاری بیست و نهمین جشنواره ملی قرآن و عترت دانشجویان، اسامی حاضران در بخش شفاهی این دوره از مسابقات را اعلام کردند.
بر همین اساس در مجموع این مسابقات با حضور 315 شرکت‌کننده خانم و آقا و در رشته‌های قرائت تحقیق و ترتیل قرآن، حفظ پنج جزء، حفظ 10 جزء، حفظ 20 جزء، حفظ کل قرآن کریم، آیین سخنوری، مداحی و اذان و نماز برگزار می‌شود.
براساس این گزارش در بخش شفاهی این دوره از مسابقات از وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در مجموع و در تمام رشته‌های شفاهی 55 نفر، از دانشگاه آزاد اسلامی 36 نفر، از دانشگاه پیام نور که با بیشترین شرکت‌کننده به این مسابقات وارد شده است 57 نفر و از دانشگاه جامع علمی ـ کاربردی نیز 56 نفر در دو بخش بانوان و آقایان حضور خواهند داشت.
همچنین از دانشگاه علوم و معارف قرآن کریم 19 نفر، از دانشگاه فنی و حرفه‌ای که کمترین تعداد شرکت‌کننده را در بین هشت دستگاه دانشگاهی کشور دارد 10 نفر، از دانشگاه فرهنگیان 32 نفر و از دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور که زیر نظر وزارت بهداشت قرار دارند نیز در مجموع 50 نفر حضور خواهند داشت.
مراسم افتتاحیه بیست و نهمین جشنواره ملی قرآن و عترت دانشجویان کشور روز سه‌شنبه 20 آبان‌ماه و به میزبانی دانشگاه پیام نور اصفهان برگزار می‌شود.
از برگزیدگان بخش شفاهی و نیز سایر بخش‌های این جشنواره در روز اختتامیه تجلیل خواهد شد.

برای دیدن اسامی اینجا را کلیک کنید!