بر همین اساس در رشته قرائت تحقیق حامد علیزاده، ازوزارت علوم تحقیقات و فناوری، جواد هاشم‌زاده از وزارت علوم تحقیقات و فناوری، سیدمصطفی حسینی از وزارت بهداشت، وحید خزایی از دانشگاه جامع علمی ـ کاربردی، سعید پرویزی و جواد رفعتی هر دو از دانشگاه پیام نور شش قاری هستند که موفق به راه‌یابی به مرحله فینال بیست و نهمین جشنواره ملی قرآن و عترت دانشجویان کشور شده‌اند.

همچنین در رشته قرائت ترتیل نیز احسان محمدی از دانشگاه فنی و حرفه‌ای، مجتبی قدبیگی از وزارت علوم تحقیقات و فناوری، بهنام رحمانی از دانشگاه پیام نور، مهدی کشاورز از دانشگاه آزاد اسلامی و عبدالامام حمادی از وزارت علوم پنج برگزیده‌ای بودند که موفق به راه‌یابی به فینال این رشته شدند.
همچنین در بخش بانوان و در رشته قرائت تحقیق نیز فاطمه محتشمی از دانشگاه فرهنگیان، عادله شیخی و مریم هاشمی از وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، ثمین کرم از دانشگاه آزاد اسلامی و معصومه کهریزی از دانشگاه جامع علمی کاربردی موفق به راه‌یابی به فینال مسابقات شدند.
در رشته قرائت ترتیل نیز فهیمه گلپایگانی و سنا منبوهی از وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، فرشته یعقوبی‌فر از دانشگاه پیام نور، رقیه حسنلو از دانشگاه علوم و معارف قرآن کریم و مهرنوش الماسی از وزارت بهداشت موفق به راه‌یابی به فینال مسابقات در رشته قرائت ترتیل شدند.

منبع در خبرگزاری ایکنا