حجت‌الاسلام کریم ابوالفتحی، مسئول تعلیم و تربیت ناحیه بسیج مازندران، با اشاره به برگزاری دوازدهمین جشنواره قرآن و عترت بسیج دانشجویی استان مازندران در دانشگاه صنعت نفت محمود‌آباد گفت: در رشته قرائت تحقیق در بخش برادران محمدجواد گلدوست، سینا فیض‌مقدم و مهدی دوست محمدتبار و در بخش بانوان فاطمه منتطریان، سید هاشم وردی و فروزان احمدی به ترتیب رتبه اول تا سوم را کسب کردند.

وی افزود: در رشته حفظ 12 جزء خواهران رقیه رضایی، فاطمه سلیمانی، فاطمه قربانپور و رشته حفظ 5 جزء معصومه ابرازه، حمیده اکبری، عاطفه امیریان حائز رتبه اول تا سوم شدند.

مسئول تعلیم و تربیت ناحیه بسیج مازندران با بیان اینکه در حفظ 5 جزء برادران محمد حسن کاظمی حائز رتبه اول شد، تصریح کرد:  در رشته دعا خوانی مصطفی عیدی، حسین خراسانی و علی یوسفی به ترتیب رتبه اول تا سوم را کسب کردند.

وی با بیان اینکه در رشته مداحی حسن خراسانی و علی یوسفی به صورت مشترک رتبه اول را کسب کردند، افزود: در رشته دکلمه خوانی فائزه زارعین، پروانه خرمی و پریسا حسین‌زاده به ترتیب رتبه اول تا سوم را از آن خودکردند.

ابوالفتحی اظهار کرد: در رشته سخنرانی الهام پرهیزگاری، سیده مریم قربان پور و مائده فلاح پور به ترتیب حائز رتبه اول تا سوم شدند و در مسابقه کتبی بانوان کلثوم شیخی، نیلوفر بابایی و نجمه بینا موفق به کسب رتبه اول تا سوم شدند.

منبع ایکنا